مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-11اقتصادي

آمارهای تولید زباله، منطبق بر واقعیت ارائه شود


باید آمارهای تولید زباله در شهرها منطبق بر واقعیت و عقلانیت ارائه شود تا بتوان حرکتی کرد، در سفر دکتر رییسی به استان 106 میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند اختصاص یافت که این نشان از اهمیت موضوع دارد و باید جلسات مدیریت .

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت گفت: باید آمارهای تولید زباله در شهرها منطبق بر واقعیت و عقلانیت ارائه شود تا بتوان حرکتی کرد، در سفر دکتر رییسی به استان 106 میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند اختصاص یافت که این نشان از اهمیت موضوع دارد و باید جلسات مدیریت پسماند و زباله خروجی کاربردی داشته باشد.

کیا عاشوری امروز در جلسه کمیته پسماند شهرستان رشت که با حضور بخشداران و شهرداران در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به حساسیت مدیریت زباله و پسماند، اظهار کرد: هر مدیری اگر عملکردش را در حوزه پسماند بررسی کند، می تواند پاسخی برای وضع فعلی بدهد.

وی با بیان اینکه پسماند موضوعی نیست که یک شبه حل شود بلکه همواره بحث مدیریت زباله و پسماند چالش بوده است، افزود: مدیریت پسماند به جای حل بحران تبدیل به یک گفتمان شده است.

عاشوری گفت: اگر در زمان مسئولیت بتوانیم کاری برای مردم در حوزه پسماند انجام دهیم، به بخش مهمی از مطالبات مردم پاسخ می دهیم، مدیریت پسماند عزم همگانی را می طلبد و همه باید همکاری کنند، چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای تولید زباله، منطبق بر واقعیت ارائه شود

آمارهای تولید زباله، منطبق بر واقعیت ارائه شود