مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-06پزشكي

روند سرطان نسبت به گذشته در مازندران افزایشی است


دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین همایش بین المللی سرطان با عنوان رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان امروز با حضور محققان و پژوهشگران داخلی و خارجی به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

 دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی سرطان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد مهم بین المللی با تلاش کارگروه آموزش و پژوهش انجمن آرین و دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دانشگاه شمال، بیمارستان شمال و پژوهشکده شمال مؤسسه پاستور ایران به مدت سه روز در این شهرستان برگزار می شود.

 محسن آسوری با اعلام اینکه تعداد 181 مقاله از محققان داخلی به دبیرخانه نخستین همایش بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان ارسال شده است، افزود: پس از بررسی های مختلف مقالات توسط افراد صاحب نظر تعداد 167 مقاله پذیرفته شده است.

 وی با اعلام اینکه تعداد 66 مقاله در قالب سخنرانی و 127 اثر در قالب پوستر طی هشت پنل ارائه می شود، تصریح کرد: در این همایش سه روزه بین المللی هفت سخنرانی در بخش بین الملل از کشورهای آمریکا، استرالیا، آفریقای جنوبی، چین و انگلیس به صورت آنلاین در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند سرطان نسبت به گذشته در مازندران افزایشی است

روند سرطان نسبت به گذشته در مازندران افزایشی است