مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:362023-10-06اقتصادي

مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند


تمام مدیران موظف به همکاری در طرح انتقال آب از دریای عمان هستند اخیراً گلایه سوخت در این پروژه مطرح بود که در این جلسه از شرکت پخش و فرآورده های نفتی خواستار همکاری در این زمینه هستیم تا مشکلی در روند اجرای طرح ایجاد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه شورای معادن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همه مدیران باید با جدیت همکاری کنند تا طرح انتقال آب از دریای عمان به نتیجه برسد و مردم از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان ظرفیت های بسیار مهمی در حوزه معادن دارد باید کمک کنیم تا با نگاهی که دولت و وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان دارد کار معادن سرعت گیرد، در این زمینه از زمین شناسی درخواست حضور بیشتر و کار بر روی پهنه های زیادتر داریم تا شاهد توسعه بیشتری در این استان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در بحث تجارت نیز در مرز تعدادی بازارچه محلی داریم در این زمینه 10 بازارچه با پاکستان توافق کردیم که تاکنون سه مورد ساخته شده، بازارچه های رسمی و پایانه های مرزی نیز وجود دارند که در بحث دریایی با کشورهای پاکستان، افغانستان و آسیای میانه در زمینه تجارت کار را رونق خواهیم داد و از این ظرفیت استفاده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند

مدیران موظف به همکاری با طرح انتقال آب از دریای عمان هستند