مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 01:252023-10-13ورزشي

فدراسیون فوتبال، صداوسیما را به کودتا متهم کرد!


فدراسیون فوتبال ایران در واکنش به رای 94درصدی مخاطبان یک برنامه تلویزیونی علیه عملکرد این نهاد، با انتشار بیانیه ای شدیدا علیه صداوسیما موضع گرفت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن این نوشتار را به عنوان بیانیه به شرح ذیل منتشر کرد: باور کردنی نبود! در جمعه شبی که تیم ملی فوتبال کشورمان در حال آماده سازی برای رقابت با تیم ملی اردن بود و ساعاتی قبل، نام جمعی از بازیکنان شایسته فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال در میان کاندیداهای بهترین در قاره آسیا مطرح شد، طبق یک فرایند برنامه ریزی شده زمزمه هایی عجیب و ناموزون علیه فوتبال کشور نه از تلویزیون های معاند که متاسفانه از آنتن رسانه ملی به سمع و نظر علاقمندان به فوتبال رسید که جای تاسف و تامل فراوان دارد.

دست های پشت پرده این بار در برنامه ریزی خود فکر همه چیز را کرده بودند و در اتاق فکرشان به خیال خود به جایی رسیده بودند که دیگر برسند به آنچه می خواهند.

دعوت از واعظی آشتیانی که به صورت کلی یک سال و نیم در مجموعه باشگاه استقلال در انتهای دهه هشتاد حضور داشت و همیشه از فضای ناپاک فوتبال سخن می گوید اما 14 سال است فوتبال را رها نکرده و از هر دری سخنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال، صداوسیما را به کودتا متهم کرد!

فدراسیون فوتبال، صداوسیما را به کودتا متهم کرد!