مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:412023-09-29سياسي

یزد آماده ارائه 100 درصدی هوشمندسازی خدمات دولتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین پارساییان ظهر امروز در همایش ایمنی، امنیت سایبری و دولت هوشمند که با حضور معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات کشور در استان برگزار شد، موضوع پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را از جمله برنامه های راهبردی دولت سیزدهم  دانست و اظهار کرد: با توجه به این که سال های گذشته موضوع هک و حمله سایبری مورد توجه بسیاری قرار گرفته در همین راستا زیرساخت های دستگاه های اجرایی افزایش داشته است.

وی افزود: هر دستگاهی که حک می شود مهم ترین اطلاعات مردم مورد آسیب قرار می گیرد و بدتر از آن زمانیست که پشتیبان داده ها نیز مورد تهدید قرار گیرند بنابراین وجود مرکز داده به عنوان یک عامل پیشگیری کننده از این صدمات مخرب لازم و ضروری است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: در سال های 92 و 95 هزینه هایی برای ایجاد مرکز داده استان انجام شد، ولی با توجه به اینکه از سوی دستگاه های اجرایی مورد استقبال قرار نگرفت این زیرساخت ارزشمند به ثمر نرسید، ولی اکنون در حال بازسازی است.

پارساییان با اشاره به این که از هم اکنون باید به سمت پشتیبان گیری امن از داده ها حرکت کنیم، تصریح کرد: در فاز اول مرکز داده بایدپشتیبان گیری از داده های اطلاعاتی ادارات در این مرکز قرار گیرد و بعد از آن به سمت فضای ابری بروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد آماده ارائه 100 درصدی هوشمندسازی خدمات دولتی است

یزد آماده ارائه 100 درصدی هوشمندسازی خدمات دولتی است