مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-14سياسي

ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی


مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات فاخر دولت سیزدهم در استان تأکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات فاخر دولت سیزدهم در استان تأکید کرد.

مهدی مرادی، امروز شنبه 22 مهر در دیدار رییس بسیج رسانه استان، اظهار کرد: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته در استان خراسان جنوبی اقدامات شاخص و فاخری انجام داده که اغلب در نوع خود بی نظیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با ذکر این نکته که بخش عمده این اقدامات در راستای محرومیت زدایی از استان صورت گرفته، تصریح کرد: این اقدامات در شتاب دادن به برنامه های توسعه ای استان بسیار مؤثر بوده اند.

مدیرکل روابط عمومی استاندار ادامه داد: آغاز پروژه انتقال گاز دشتک زابل به نهبندان و سربیشه، انتقال آب دریای عمان و احیای پروژه راه آهن نهبندان-بیرجند-قاین-یونسی از جمله طرح های زیرساختی است که در استان عملیاتی شده اند.

مرادی اظهار کرد: اجرای طرح های توسعه در کارخانه های زغال سنگ پروده و کک طبس و کویرتایر، افتتاح فاز یک و شروع عملیات اجرایی فاز دوم کارخانه فولاد قاین و اجرای پست 400 کیلوولت نهبندان نیز از جمله پروژه های مهمی است که به رونق اقتصادی استان کمک قابل توجهی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی

ضرورت اطلاع رسانی جامع درخصوص اقدامات دولت سیزدهم در خراسان جنوبی