مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 18:362023-09-24بين الملل

قدس اشغالی به پادگان نظامی تبدیل شد


رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، این رژیم از بامداد امروز ده ها هشدار نسبت به وقوع عملیات ضد صهیونیستی دریافت کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: رادیو عبری زبان رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، نهادهای امنیتی اسراییلی ده ها مورد هشدار در رابطه با احتمال انجام عملیات ضد صهیونیستی توسط فلسطینیان در روز کیپور دریافت کرده اند.

به همین خاطر سرویس های امنیتی سطح آماده باش را در میان نیروهای خود افزایش داده و هزاران نیروی پلیس در نقاط مختلف فلسطین اشغالی به ویژه در نزدیکی معابد یهودی و بخش شرقی بیت المقدس مستقر شده اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی که صبح امروز روی خروجی وب سایت خود قرار داد، اعلام کرد، بسیاری از خیابان ها و جاده های قدس در روز عید کیپور بسته خواهد شد، همچنین پست های ایست و بازرسی نیز در نقاط حساس شهر مستقر شده و علاوه بر آن محدودیت های ترافیکی در جاده های منتهی به بخش شرقی قدس اعمال خواهد شد و از ورود خودروها به این بخش جلوگیری به عمل می آید و تنها در خیابان های مشخصی امکان تردد به سوی این منطقه وجود خواهد داشت.

پایگاه عبری زبان واللا نیوز هم در گزارش خود اعلام کرد، از شامگاه یکشنبه که تعطیلات عید کیپور آغاز می شود، پلیس ایست های بازرسی خود را در منطقه شرقی بیت المقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس اشغالی به پادگان نظامی تبدیل شد

قدس اشغالی به پادگان نظامی تبدیل شد