مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-19فناوري

کشف بدافزاری مخرب در قالب یک افزونه وردپرس


کارشناسان به تازگی اعلام کرده اند که بدافزار جدیدی در قالب یک افزونه وردپرس کشف شده که سایت های وردپرس را مورد هدف قرار خواهد داد و به مهاجم اجازه می دهد تا با ایجاد یک حساب کاربری با سطح دسترسی ادمین، - کارشناسان به تازگی اعلام کرده اند که بدافزار جدیدی در قالب یک افزونه وردپرس کشف شده که سایت های وردپرس را مورد هدف قرار خواهد داد و به مهاجم اجازه می دهد تا با ایجاد یک حساب کاربری با سطح دسترسی ادمین، فعالیت های سایت را کنترل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، Back Door یا درپشتی یک نوع نرم افزار مخرب یا یک ضعف امنیتی است که دسترسی هکرها را به سیستم کاربران میسر می کند.

در این روش هکرها با دور زدن مکانیزم های امنیتی به صورت غیرمجاز به سیستم کاربران دسترسی پیدا می کنند به نحوی که کاربران حتی متوجه نفوذ هکرها نمی شوند چون که آن ها در پس زمینه سیستم کاربران فعالیت می کنند و شناسایی آن ها برای کاربران عادی کار سختی است.

در واقع این نرم افزار مخرب از راه های مختلف به هکرها این امکان را می دهد که به سیستم کاربران نفوذ کنند و اطلاعات آنها را دستکاری کنند.

معمولاً هکرها برای کنترل سیستم کاربران از بدافزارها استفاده می کنند؛ آن ها از راه دور می توانند اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند یا دستکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بدافزاری مخرب در قالب یک افزونه وردپرس

کشف بدافزاری مخرب در قالب یک افزونه وردپرس