مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 20:452023-09-30حوادث

اعلام جزییات دستگیری قاتل مسلح در فارس


فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود، به تشریح جزییات بیشتر این حادثه پرداخت.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن 3 نفر دیگر متواری شده بود، به تشریح جزییات بیشتر این حادثه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار رهام بخش حبیبی امروز، 8 مهرماه در تشریح جزییات بیشتر خبر دستگیری قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 نفر و مجروح کردن سه نفر متواری شده بود، گفت: قاتل مسلحی که دو روز گذشته پس از کشتن 2 شهروند مرد 35 و 40 ساله در فراشبند و مجروح کردن 3 مامور انتظامی به سمت کوه ها و باغات اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم های زبده ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در کمتر از 48 ساعت در کوه های اطراف شهرستان قیروکارزین دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن اشاره به اینکه وضعیت مزاجی مامورین مصدوم شده رضایتبخش است، گفت: در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات دستگیری قاتل مسلح در فارس

اعلام جزییات دستگیری قاتل مسلح در فارس