مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-14اقتصادي

بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری تبریز ابلاغ شد


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از ابلاغ بسته تشویقی جدید بافت های مشمول بازآفرینی شهری به مناطق دهگانه کلانشهر تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی اظهار کرد: با تلاش و زحمات همکاران حوزه ضوابط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و در راستای اجرای مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و افزایش تسهیلات و مشوق ها و مصوبات قانونی جهت تسهیل شرایط ساخت و ساز برای سازندگان و مالکان، بسته تشویقی جدید در محدوده بافت های فرسوده و اسکان غیر رسمی تهیه و در کمیسیون ماده 5 به تصویب رسیده بود، جهت اجرا به مناطق دهگانه شهرداری ابلاغ شد.

  وی افزود: در این بسته تشویقی، 20 بند مختلف شامل افزایش تراکم، افزایش سطح اشغال و کاهش ضریب پارکینگ در نظر گرفته شده است و یکی از کامل ترین بسته های تشویقی کشور در حوزه بازآفرینی شهری محسوب می شود.

عزتی ادامه داد: در کنار این بسته تشویقی، در محدوده های مشمول بازآفرینی شهری برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز، تا 100 درصد تخفیف عوارض نیز در تعرفه عوارض محلی مصوب شده و حتی در تعرفه سال 1402، تسهیلات و تشویق های جدیدی اضافه شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: با این مصوبه تشویقی و تخفیفات در حوزه عوارض شهرداری و تسهیل شرایط اخذ وام، موجب موجب رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری تبریز ابلاغ شد

بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری تبریز ابلاغ شد