مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-21دانش

بهره مندی از توان علمی دانشگاه نوشیروانی در حل معضل پسماند کشور


دانشمند دو درصد برتر جهان از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیش از 12 پروژه مهم و زیربنایی در داخل و خارج مازندران در حوزه تصفیه پسآب مایع انجام داده است، - ایسنا/مازندران دانشمند دو درصد برتر جهان از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بیش از 12 پروژه مهم و زیربنایی در داخل و خارج مازندران در حوزه تصفیه پسآب مایع انجام داده است، از مهم ترین اهداف و اولویت نخست دانشگاه بحث حفظ محیط زیست و مسائل مربوط به آن است که در این راستا در دانشگاه از ظرفیت همه رشته ها استفاده می شود و تاکنون با توجه به پتانسیل خوب این دانشگاه راهکارهای مناسبی هم ارائه شد.

مجید پیروی رییس پژوهشکده فنآوری نانو، رییس دانشکده مهندسی شیمی وعضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است که اخیرا نام این دانشمند در لیست 18 دانشمند دو درصد برتر جهان از دانشگاه نوشیروانی در سال 2022 قرار گرفته و برای کشور افتخارآفرینی کرده است، ایسنا گفت وگویی را با این استاد دانشگاه انجام داده است که در زیر می خوانید.

ایسنا: پژوهشکده فنآوری نانو در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟ -با مستقل شدن دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال 1387 پژوهشکده فنآوری نانو با سه زیرمجموعه نانوغشاء، نانوتکنولوژی و نانو محاسبات تشکیل و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از توان علمی دانشگاه نوشیروانی در حل معضل پسماند کشور

بهره مندی از توان علمی دانشگاه نوشیروانی در حل معضل پسماند کشور