مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-14فرهنگي

استقبال 100هزارنفری از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج


مدیر امور سینمایی استان کردستان گفت: در 6 ماهه امسال بیش از 100 هزار نفر از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج دیدن کردند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 2 برابر افزایش دارد.

- حیدر مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم هنردوست و فرهنگ پرور کردستان به ویژه شهر سنندج علاقه زیادی به سینما و هنرهای نمایشی دارند و این علاقه مندی ریشه در آداب و سنن تاریخی مردمان این دیار دارد.

وی با بیان اینکه در طول 6 ماهه نخست امسال بیشتر از 30 فیلم در ژانرهای مختلف در پردیس سینمایی سنندج اکران شده است، گفت: پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم در این بازه زمانی، فیلم کمدی فسیل با بیش از 50 هزار مخاطب بود.

مدیر امور سینمایی استان کردستان گفت: در 6 ماهه امسال بیش از 100 هزار نفر از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج دیدن کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 2 برابر افزایش دارد.

کسب رتبه برتر کشور در جذب مخاطب وی افزود: استقبال مردم سنندج از سینما و رشد 2 برابری آن نسبت به 6 ماهه سال گذشته نشان از درک فرهنگی شهر سنندج است و امیدواریم که سینما بهمن که در بین سینماهای کشور همواره درخشیده این روند را ادامه دهد.

مدیر امور سینمایی استان کردستان تصریح کرد: سازمان سینمایی کشور طی هفته های گذشته 40 سینمای پرمخاطب را انتخاب کرد که پردیس سین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 100هزارنفری از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج

استقبال 100هزارنفری از فیلم های پردیس سینمایی بهمن سنندج