مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-10سياسي

کلاله تنها فرودگاه بی هواپیمای ایران!/ دستور رییس جمهور را اجرایی کنید


فرودگاه شهدای شهرستان کلاله به عنوان یکی از دو فرودگاه استان گلستان علی رغم پیگیری مسئولان و مصوبات سفر رییس جمهور، به دلیل برخی نواقص همچنان بدون پرواز بوده و زیرساخت های آن همچنان خاک می خورد.

- کلاله تنها فرودگاه بی هواپیمای ایران!/ دستور رییس جمهور را اجرایی کنید ایسنا/گلستان فرودگاه شهدای شهرستان کلاله به عنوان یکی از دو فرودگاه استان گلستان علی رغم پیگیری مسئولان و مصوبات سفر رییس جمهور، به دلیل برخی نواقص همچنان بدون پرواز بوده و زیرساخت های آن همچنان خاک می خورد.

طبق اسناد موجود فرودگاه کلاله در سال 1350 به عنوان فرودگاهی اختصاصی و کشاورزی تأسیس و به باندی به طول 2 کیلومتر و عرض 30 متر، برج مراقبت پرواز، ساختمان اداری، پایانه کوچک مخصوص مسافران، دستگاه کمک ناوبری NDB و آتش نشانی مجهز شد.

این فرودگاه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا سال 1384 به شکل هیأت امنایی اداره و پس از آن به طور رسمی به شرکت فرودگاه های کشور تحویل داده شد تا برخی زیرساخت های جدید در آن ایجاد شود.

پس از این واگذاری ماجراهای جدید آغاز شد تا فعالیت آن با فراز و فرودهایی مواجه شود.

در سال 1384 و همزمان با سفر اول رییس جمهور وقت محمود احمدی نژاد به استان گلستان، اقدامات توسعه ای، بهسازی، تکمیل و راه اندازی فرودگاه مذکور به تصویب رسید ولی آغاز عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاله تنها فرودگاه بی هواپیمای ایران!/ دستور رییس جمهور را اجرایی کنید

کلاله تنها فرودگاه بی هواپیمای ایران!/ دستور رییس جمهور را اجرایی کنید