مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-23سياسي

نماینده مجلس : با اقتدار می توانیم نوع حکومت داریمان را به دنیا عرضه کنیم


همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می آید، اگر اقتدار کافی داشته باشیم که داریم، می توان با فرهنگ غنی انقلابی، - این نماینده مجلس تاکید کرد: همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می آید، اگر اقتدار کافی داشته باشیم که داریم، می توان با فرهنگ غنی انقلابی، اسلامی و استدلال های دقیق و درستمان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی را به دنیا عرضه کنیم.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه همه چیز در سایه امنیت و اقتدار به وجود می آید، گفت: با اقتدار کافی می توان نوع حکومت داری و نظام مردم سالاری دینی مان را عرضه کنیم.

  حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع هزاران نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل ایران همواره از رزمندگان دفاع مقدس حمایت کرده و لطف داشتند.

اخیرا هم در دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس آنها را سرمایه های عظیم و بزرگ کشور خواندند که هر کدام گوهری هستند که به راحتی به دست نمی آیند.

  وی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور معنوی ایران در منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی گفت: اگر دیپلماسی التماسی نباشد و بر سر عزت باشد آن توانمندی می تواند رعب را در دل ها ایجاد کرده و در عین حال طرفدارانی هم داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس : با اقتدار می توانیم نوع حکومت داریمان را به دنیا عرضه کنیم

نماینده مجلس : با اقتدار می توانیم نوع حکومت داریمان را به دنیا عرضه کنیم