مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-28ورزشي

درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: - رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به این که با حکم 2 سال محرومیت، زندگی ورزشکار اهانت کننده به شهدا به مشکل می خورد و با توجه به اظهارات انجام شده او بخشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع انتخاب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطر نشان کرد: اتفاق پیش آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث آزرده خاطر شدن خانواده ورزش و خانواده معزز شهدا شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه عکس شهید رو به حضار سالن بود، ورزشکار که خود از خانواده شهدا است متوجه این اتفاق نبود و بلافاصله نسبت به رفتار خود عذرخواهی کرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: شهدا قهرمانان واقعی این ملت هستند و این باور قلبی همه ما در کشور است.

نصیرزاده اعلام کرد: باتوجه به این اتفاق و با تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون، ورزشکار خاطی به دو سال محرومیت از حضور در کلیه اماکن ورزشی محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد

درخواست خانواده شهدا برای بخشیده شدن بدنسازی که ندانسته به عکس شهدا اهانت کرد