مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-18اجتماعي

بسته «تقویت مدارس عادی دولتی» آماده اجرا


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از نهایی شدن بسته تقویت مدارس عادی دولتی در 10 محور توسط شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمود امانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تدوین بسته تقویت مدارس عادی دولتی اظهار کرد: این بسته در 10 محور نهایی شده و آماده طرح در صحن شورای عالی آموزش و پرورش است اما می تواند از هم اکنون نیز بدون تصویب در شورای عالی مستقیما توسط آموزش و پرورش مورد استفاده قرار گیرد چراکه در حکم قانون است و نیاز به تصویب مجدد ندارد.

وی درباره فرآیند نهایی شدن این بسته، یادآور شد: ابتدا گزاره های مرتبط با این امر را از سند تحول بنیادین استخراج کردیم، سپس این گزاره ها را از اسناد مصوب در شش زیر نظام برنامه درسی، مالی، فضا و تجهیزات، مدیریت و منابع انسانی و پژوهش استخراج کردیم و به این ها سامان دادیم.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با یادآوری اینکه موضوع تقویت مدارس عادی دولتی در اجلاس روسای آموز ش و پرورش مطرح و پیشنهادات شرکت کنندگان اجلاس اخذ شد، افزود: ما به روی بررسی های قبلی خود و پیشنهادات ارائه شده در اجلاس کار کردیم و به دو خروجی رسیدیم؛ یک خروجی بسته تقویت مدارس عادی و دولتی و برنامه کاملی است که به زعم ما اجرای دراز مدت می طلبد؛ خروجی دیگر کوتاه مدت است که باید در طول دو سال به نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته «تقویت مدارس عادی دولتی» آماده اجرا

بسته «تقویت مدارس عادی دولتی» آماده اجرا