مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-12اقتصادي

افتتاح شهر پروتیین و کلنگ زنی احداث کشتارگاه طیور در بروجرد


آیین افتتاح شرکت شهر پروتیین بروجرد برگزار و کلنگ احداث یک کشتارگاه طیور با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور در بروجرد بر زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عصر امروز آیین افتتاح شرکت شهر پروتیین بروجرد برگزار و کلنگ احداث یک کشتارگاه طیور با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور در بروجرد بر زمین زده شد.

رییس دامپزشکی بروجرد گفت: کشتار گاه طیور توسط بخش خصوصی شرکت شهر پروتیین بروجرد که یکی از واحدهای راکد و غیرفعال بوده احداث می شود، این شرکت پس از هفت سال تعطیلی احیا می شود.

امین مهدی زاده افزود: شرکت شهر پروتیین بروجرد حال با گرفتن مجوز کشتارگاه از اداره دامپزشکی و جهاد شهرستان، قصد تاسیس کشتارگاه طیور را برای تکمیل زنجیره تولید مرغ را که یکی از نیازهای مبرم مردم شهرستان بروجرد و استان لرستان و یکی از کالاهای اصلی سبد خانوار است را دارد و با تاسیس کشتاره می تواند برای حداقل 120 نفر اشتغال ایجاد کند، ظرفیت تولید کشتارگاه چهار هزار قطعه در ساعت می باشد.

وی اظهار داشت: شرکت شهر پروتیین بروجرد در سال 1399 توسط سرمایه گذار جدید  خریداری و با اورهال و تعمیرات اساسی این واحد در سال1400 فعال و  در سال گذشته واحد تولیدی نمونه استانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شهر پروتیین و کلنگ زنی احداث کشتارگاه طیور در بروجرد

افتتاح شهر پروتیین و کلنگ زنی احداث کشتارگاه طیور در بروجرد