مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-16بين الملل

مسکو: با استقرار موشک های اتمی آمریکا در اروپا مقابله می کنیم


وزارت خارجه روسیه به آمریکا هشدار داد که اگر موشک های هسته ای میان برد این کشور در اروپا مستقر شود، مسکو هم آماده مقابله به مثل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه  امروز (دوشنبه) گفت که مسکو بر اقدامات آمریکا در زمینه استقرار تسلیحات هسته ای در انگلیس نظارت خواهد کرد.

این وزارتخانه توضیح داد که حضور سلاح های اتمی آمریکا در خاک انگلیس و گسترش جغرافیای استقرار این نوع سلاح ها، گام دیگری در مسیر تشدید تنش ها و ملتهب کردن اوضاع خواهد بود.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در این بیانیه آمده است: نشانه های متعددی وجود دارد که ثابت می کند آمریکا به طور فعال در حال بررسی بازگرداندن سلاح های هسته ای خود به انگلیس است .

وزارت خارجه روسیه در ادامه به آمریکا هشدار داد که اگر موشک های هسته ای میان برد این کشور در اروپا مستقر شود، مسکو هم آماده مقابله به مثل خواهد بود.

طبق این گزارش، مسکو تاکید کرد: ما استقرار تسلیحات اتمی آمریکا در انگلیس را به عنوان بخشی از روندهایی در نظر می گیریم که در مقابل آنها باید منافع دفاعی خود را تأمین کنیم .

این وزارتخانه همچنین تصریح کرد: ما هیچ نشانه ای از آمادگی آمریکا برای تغییر مسیر خصمانه ای که مسکو را مجبور به تعلیق اجرای معاهده نیواستارت کرد، مشاهده نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: با استقرار موشک های اتمی آمریکا در اروپا مقابله می کنیم

مسکو: با استقرار موشک های اتمی آمریکا در اروپا مقابله می کنیم