مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 03:352023-09-30اقتصادي

91 پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 91 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است.

- حسن محمدی ادیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری های مختلف در حوزه گردشگری استان اردبیل یکی از اهداف اصلی ما قرار دارد و با توجه به پتانسیل های موجود در استان، در حال حاضر 91 پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل فعال بوده و در حال اجرا هستند.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان استان خواهیم بود و در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و توسعه تاسیسات گردشگری در استان نیازمند اعتبارات ویژه ای در توسعه زیرساخت های گردشگری هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به افتتاح 5 پروژه گردشگری طی روزهای اخیر در سطح استان بیان کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از پروژه های گردشگری استان اردبیل با سرمایه گذاری یک هزار و 240 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال برای 109 نفر فراهم شد.

محمدی ادیب ادامه داد: از این 5 پروژه افتتاح شده 3 مورد در قالب هتل و مراکز اقامتی بوده و با افتتاح این سه پروژه بیش از 132 تخت به ظرفیت واحدهای اقامتی در سه شهرستان اردبیل، خلخال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است

91 پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل در حال اجرا است