مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-03سياسي

کردستان در آستانه جهش بزرگ توسعه و پیشرفت است


استاندار کردستان با اعلام اینکه در دو سال اخیر به اندازه 10 سال قبل از دولت سیزدهم در کردستان کار شده است، گفت: کردستان در آستانه جهش بزرگ در همه حوزه های توسعه و پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی در سینما بهمن سنندج اظهار کرد: در نخستین جشنواره اقوام ایرانی شاهد حضور جمع وزینی از هنرمندان اقوام اصیل ایرانی از اقصی نقاط کشور در شهر زیبای سنندج، شهر عشاق و عرفا بودیم.

وی افزود: سنندج به واسطه قدمت و اصالت خود در عرصه هنر، امروز به مرکز توجه و تمرکز جامعه هنری و همه ملت ایران تبدیل شده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اصالت و ارزش موسیقی اقوام شایسته و سزاوار برگزاری جشنواره های از این دست است اما نکته حایز اهمیت گردهمایی اقوام ایرانی در سنندج فراتر از جنبه هنری، همصدایی و یکدلی ملت ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره، گفت: نام امیر دریادار ایرانی همان طور که نام ایران را با خود دارد، طنین صلابتش در آبهای دنیا، لرزه بر تن دشمنان و به ویژه صهیونیست ها می اندازد و این افتخاری برای مردم کردستان است که فرزندی از این دیار امین رهبر معظم انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در آستانه جهش بزرگ توسعه و پیشرفت است

کردستان در آستانه جهش بزرگ توسعه و پیشرفت است