مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:502023-10-08سياسي

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان


وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن ابراز همدردی در پی زلزله هرات، بر ضرورت اتحاد کشورهای مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسجدالاقصی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرکزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (یکشنبه) 16 مهر ماه  در تماس تلفنی با امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه افغانستان، مراتب همدردی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران را در پی زلزله روز گذشته در هرات اعلام کرد.

امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان زلزله اعلام کرد: عصر امروز تیم های نجات، امداد و کمک های ضروری جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شده و به مناطق زلزله زده رفته اند.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن تشکر از امیرعبداللهیان از همدردی و همراهی مردم ایران با مردم افغانستان و ارسال تیم های امدادی و کمک های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز دیروز در پی وقوع این زمین لرزه با هیأت سرپرستی موقت افغانستان و مردم افغانستان ابراز همدردی کرده بود.

امیرعبداللهیان و امیرخان متقی همچنین با توجه به تحولات روز گذشته در غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغال سرزمین خود و هتک حرمت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان