مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-15حوادث

کشف 80 کیلوگرم انواع موادمخدر در مراغه


فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 80 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری دو نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 80 کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

  سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر عنوان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مراغه در یک عملیات هوشمندانه و موفقیت آمیز و با تحقیقات فنی و علمی از فعالیت افرادی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان در زمینه کشت، تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تعقیب، مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مکان و عاملان تهیه و توریع مواد مخدر شده و با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل و باغ متهمان، مقدار 80 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکید بر این که اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است، بیان کرد: اقدامات مقابله ای و ایجابی به طور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 80 کیلوگرم انواع موادمخدر در مراغه

کشف 80 کیلوگرم انواع موادمخدر در مراغه