مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-10اقتصادي

گمرک منطقه آزاد قشم به پنجره واحد تجارت فرامرزی متصل می شود


عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فرآیند اصلاح و بروزرسانی سامانه های این سازمان جهت بهینه سازی شرایط و تسهیل فرآیندهای جذب سرمایه گذار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد منصور عظیم زاده اردبیلی عضو موظف هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به مصوبات دهمین نشست کمیته سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: بازنگری و بهسازی سامانه های کسب و کار منطقه آزاد قشم با هدف سهولت فرآیندهای سرمایه گذاری به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به الزامات بخشنامه ها و آیین نامه های بالادستی، گمرک منطقه آزاد قشم به سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی (EPL گمرک) متصل می شود و از این طریق می توان ضمن ایجاد شفافیت، موجب تسریع امور مربوط به فرایند ترخیص کالا شد.

عضو موظف هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم افزود: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با هماهنگی و همکاری مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان مشکلات مربوط به سامانه های سیفام و بهین یاب را احصا نموده و برای تسهیل شرایط استفاده و بومی سازی این سامانه ها مطابق قوانین مناطق آزاد، اقداماتی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک منطقه آزاد قشم به پنجره واحد تجارت فرامرزی متصل می شود

گمرک منطقه آزاد قشم به پنجره واحد تجارت فرامرزی متصل می شود