مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-09اقتصادي

از کلنگ زنی یک کتابخانه تا حضور قاصدک مهربانی در بین کودکان عشایر چنگوله مهران


کلنگ احداث ساختمان جدید کتابخانه عمومی روستای «زید بن حمزه» در روستای زرانگوش از توابع شهرستان بدره به زمین زده شد.

- از کلنگ زنی یک کتابخانه تا حضور قاصدک مهربانی در بین کودکان عشایر "چنگوله" مهران ایسنا/ایلام کلنگ احداث ساختمان جدید کتابخانه عمومی روستای زید بن حمزه در روستای زرانگوش از توابع شهرستان بدره به زمین زده شد.

سمیه حیدری ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم اظهار کرد: پروژه ساخت بنای جدید کتابخانه عمومی زید بن حمزه(ع) با متراژ 200 متر و زیربنای 120 متر مربع و 28 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار توسط اداره کل راه و شهرسازی آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان این کتابخانه عمومی در سال 1395 توسط خیرین این روستا به کتابخانه اهدا شد اما با توجه به اینکه فضای آن استاندارد نیست، باعث شد همین خیرین عزیز زمینی را به نهاد کتابخانه های عمومی کشور اهدا کنند تا در آن یک کتابخانه استاندارد و مناسب برای ارائه خدمت بنا شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: توسعه زیرساخت های فرهنگی یکی از اولویت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و بر اساس این سیاست، در استان ایلام تلاش شده تا با جلب حمایت فرمانداران و دستگاه های حمایتی مانند بنیاد علوی و برکت و خیرین، چندین کتابخانه مطابق استانداردهای تعریف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کلنگ زنی یک کتابخانه تا حضور قاصدک مهربانی در بین کودکان عشایر چنگوله مهران

از کلنگ زنی یک کتابخانه تا حضور قاصدک مهربانی در بین کودکان عشایر چنگوله مهران