مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-13سياسي

رییسی: دولت با مدیران عقد اخوت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه برنامه های روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان فارس، - رییس جمهور در تشریح معیار های دولت برای انتخاب مدیران در بخش های مختلف دستگاه های اجرایی گفت: در مسئله انتخاب مدیران، ملاک دولت شایسته سالاری است، اگر هر مدیری دچار بی انگیزگی شد و ارزش های انقلاب اسلامی را به حاشیه راند، بداند که ما با کسی عقد اخوت نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در ادامه برنامه های روز دوم سفر استانی دولت مردمی به استان فارس، عصر امروز جمعه در دیدار با علما، روحانیون و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، حفظ هویت فرهنگی و داشته های دینی و تمدنی کشور را در پرتو تعاملات فرهنگی در جامعه میسر دانست و بر ضرورت اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور از سوی همه دستگاه ها تاکید کرد.

رییسی مسجدمحوری را در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به ویژه در آسیب زدایی از جامعه بسیار موثر دانست و اهمیت نقش امامان مساجد و ائمه جماعات به عنوان پیشگامان حفظ هویت دینی و فرهنگی کشور را مورد تاکید قرار داد.

رییس جمهور با اشاره به دغدغه فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور نسبت به مسئله عفاف و حجاب، با یادآوری مسئولیت همه دستگاه های مسئول و ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت با مدیران عقد اخوت ندارد

رییسی: دولت با مدیران عقد اخوت ندارد