مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-02دانش

اولین کنفرانس مشترک فارابی شناسی ایران و قزاقستان برگزار می شود


کنفرانس علمی و کاربردی «انسان خیرخواه، جامعه خیرخواه و اخلاق امروز» 5 آبان 1402 در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، کنفرانس علمی و کاربردی  انسان خیرخواه، جامعه خیرخواه و اخلاق امروز در میراث فارابی، 5 آبان 1402 در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

  در این کنفرانس که با مشارکت پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه ملی فارابی قزاقستان برگزار می شود که 6 تن از فارابی شناسان ایرانی مقالات خود را ارائه خواهند داد.

این کنفرانس نخستین اقدام کمیته مشترک فارابی شناسی ایران و قزاقستان بعد از توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رییس جمهور قزاقستان در تاریخ 29 خرداد 1401 درباره ایجاد کمیته مشترک فارابی شناسی توسط 2 کشور است.

  همچنین محورهای اصلی کنفرانس انسان خیرخواه در میراث فارابی و اندیشمندان مسلمان، پارادایم ها مدرن جامعه خیرخواه شهری و ارزش ثبات، علوم اخلاق و فضایل اخلاقی در میراث ابوالنصر فارابی، نقش اخلاق در حفظ سنت ها و ارزش های اجتماعی، اصول اخلاقی فارابی در راه رسیدن به خوشبختی، زبان فلسفه و فلسفه زبان در آموزه های ابوالنصر فارابی و تغییرات جهت گیری ارزشی شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنفرانس مشترک فارابی شناسی ایران و قزاقستان برگزار می شود

اولین کنفرانس مشترک فارابی شناسی ایران و قزاقستان برگزار می شود