مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:162023-09-27سياسي

مشاور رییس جمهور: جنگ ترکیبی دشمن متمرکز بر باورها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه علمیه در مراسم آغاز سال جدید حوزه علمیه هرمزگان با بیان این که رییس جمهور بر حمایت از نهادهای فرهنگی و دینی تأکید ویژه ای دارند و به دنبال جبران عقب ماندگی های گذشته هستند.

وی با بیان این که یکی از اصلی ترین کانون های مورد هجمه دشمنان در جنگ ترکیبی، باور و فرهنگ و اندیشه مردم کشورمان است، خاطرنشان کرد: آنان می دانند که مهم ترین سد بر سر راه آنان در مسیر اباهه گری، باورها و عقاید ملت مسلمان ایران است و لذا بر گرفتن این باورها و انحراف در آنها متمرکز شده اند.

مشاور رییس جمهور با تصریح بر این که مهمترین مسئولیت طلاب تلاش برای تحقق تمدن اسلامی است، افزود: ملت سازی و تمدن سازی در سایه توجه به همه اقشار میسر است و تمام اجزای جامعه اسلامی در مسیر این حرکت عظیم نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام دولابی تصریح کرد: نقش حوزه در ایفای این مسؤولیت کلان اهمیت فراوانی دارد و طلاب می بایستی در نظام اقتصادی، تربیتی، سیاسی و هنری و حتی شهرسازی و معماری آگاهی داشته و جامعه را به سمت و سوی دین و اثربخشی دین در حوزه های مختلف رهنمون باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور رییس جمهور: جنگ ترکیبی دشمن متمرکز بر باورها است

مشاور رییس جمهور: جنگ ترکیبی دشمن متمرکز بر باورها است