مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-30فرهنگي

مجموعه تلویزیونی «شهید ابراهیم هادی» تولید می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل صفری تهیه کننده تلویزیون که این روز ها مجموعه تلویزیونی «عاشورا» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد از پایان نگارش و تولید مجموعه تازه اش «نقطه رهایی» خبر داد.

- کار نگارش فیلمنامه مجموعه تلویزیونی نقطه رهایی که براساس زندگی شهید ابراهیم هادی نوشته شده به پایان رسیده و به زودی ساخت این مجموعه آغاز خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل صفری تهیه کننده تلویزیون که این روز ها مجموعه تلویزیونی عاشورا را روی آنتن شبکه یک سیما دارد از پایان نگارش و تولید مجموعه تازه اش نقطه رهایی خبر داد.

صفری افزود: پس از مجموعه تلویزیونی عاشورا که روایتگر مجاهدت های قهرمانان لشکر عاشورا، شهیدان مهدی و حمید باکری بود، در دومین تجربه کاری خودم در ژانر دفاع مقدس، سراغ ساخت مجموعه ای براساس زندگی شهید جوانمرد ابراهیم هادی رفته ام و نقطه رهایی نام این مجموعه تلویزیونی است که سجاد ابوالحسنی نگارش فیلمنامه آن را برعهده دارد.

این تهیه کننده تلویزیون همچنین درخصوص بازیگر نقش اول مجموعه نقطه رهایی گفت: حمیدرضا محمدی که بیشتر با مجموعه تلویزیونی سرجوخه در نقش غلامرضا خوش درخشید در مجموعه نقطه رهایی ایفاگر نقش شهید ابراهیم هادی است و تست گریم او نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تلویزیونی «شهید ابراهیم هادی» تولید می شود

مجموعه تلویزیونی «شهید ابراهیم هادی» تولید می شود