مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-04اقتصادي

خرید روزانه 25 میلیاردی با طرح کالابرگ


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: خرید روزانه طرح کالابرگ در استان خراسان رضوی از یک و نیم میلیارد تومان، به 25 میلیارد تومان در روز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محمد امین بابایی امروز در همایش تجلیل از کمیته های برتر حفاظت فنی و بهداشت کار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه که در محل سالن جلسات هتل امیران نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: طرح کالا برگ از اسفند سال قبل در سراسر کشور راه اندازی شد و از خرداد ماه امسال، دولت برای تشویق مردم وارد مداخلات هوشمند شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی افزود: در همین راستا دولت برای تشویق دهک های 1 تا 5 و همینطور مددجویان تحت پویش کمیته امداد و  بهزیستی دهک های یک تا 9 به ازای هر 200هزار تومن خرید برای هر نفر 120هزار تومان افزایش یارانه در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقبال مردم رو به افزایش است و در استان خراسان رضوی بیش از 400هزار خانوار خرید انجام دادند، تصریح کرد: در ابتدای طرح میانگین خرید روزانه در استان یک و نیم میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از 25 میلیارد تومان در روز رسیده است.

بابایی با ذکر این نکته که خرید با کالابرگ فرصت بسیار خوبی برای سلامت جامعه و برگشت یارانه به چرخه تولید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید روزانه 25 میلیاردی با طرح کالابرگ

خرید روزانه 25 میلیاردی با طرح کالابرگ