مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-17اقتصادي

فرماندار همدان: اخیرا شاهد تشدید پدیده مخرب کوه خواری هستیم


فرماندار همدان با بیان اینکه فضای سبز و باغات همدان آسیب جدی دیده است گفت: اخیرا شاهد تشدید پدیده مخرب کوه خواری در همدان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی عصر امروز در کارگروه پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان اظهار کرد: متاسفانه شاهد تلاش موفق عده ای سودجو برای دست اندازی و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در همدان هستیم.

وی گفت: منابع طبیعی، فضای سبز و باغات همدان ظرفیت و مزیت مهم گردشگری و زیست محیطی همدان است و وظیفه حفظ آن را داریم.

فرماندار همدان تصریح کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی مربوطه در خصوص حفظ اراضی ملی، فضای سبز و پیشگیری از تصرف حریم رودخانه ها و راه ها رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه فضای سبز و باغات همدان آسیب جدی دیده است عنوان کرد: اخیرا شاهد تشدید پدیده مخرب کوه خواری در همدان هستیم.

مخفی افزود: تذکرات مقام معظم رهبری و قوانین مربوطه در خصوص جلوگیری از زمین خواری و هر گونه تجاوز به اراضی و منابع ملی بسیار مهم و باید قابل توجه باشد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، منابع آب، بنیاد مسکن و شهرداری در این خصوص جدی باشند افزود: ترک فعل مدیران دستگاه های اجرایی مسئول در خصوص حفظ کاربری ها، جلوگیری و برخورد با این تخلفات به دستگاه های نظارتی منعکس و پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار همدان: اخیرا شاهد تشدید پدیده مخرب کوه خواری هستیم

فرماندار همدان: اخیرا شاهد تشدید پدیده مخرب کوه خواری هستیم