مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-21اجتماعي

اطلاعیه استخدام 11 هزار مربی پرورشی بزودی منتشر می شود


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع ,وزارت آموزش و پرورش گفت: اطلاعیه استخدام 11 هزار مربی پرورشی در مدارس بزودی منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی فرهادی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص استخدام مربی پرورشی در این وزارتخانه، اظهار کرد: اطلاعیه جذب 11 هزار مربی پرورشی در مدارس بزودی منتشر خواهد شد؛ البته برای استخدام این تعداد مربی پرورشی با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تلاش می شود این مربیان پرورشی با مهارت های چندگانه به کار گرفته شوند که هم نقش مشاوره در مدرسه را داشته باشند و هم به عنوان مربی پرورشی به کار گرفته شوند.

فرهادی درباره استخدام نیرو های سرایدار مدارس و بحث افزایش حقوق آنها نیز گفت: با سازمان اداری و استخدامی درباره استخدام حداقل 30 هزار نیروی سرایدار و خدمتگزار مکاتباتی انجام شده و درخواست ارسال شده است که به محض دریافت مجوز، این امر انجام خواهد شد.

به گفته وی، برای جبران حقوق و مزایای نیرو های سرایدار مشغول بکار نیز با سازمان اداری و استخدامی صحبت های شده است تا از ظرفیت قانونی برای جبران این کمبود اقدامی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه استخدام 11 هزار مربی پرورشی بزودی منتشر می شود

اطلاعیه استخدام 11 هزار مربی پرورشی بزودی منتشر می شود