مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-12سياسي

درب منازل پلاک کوبی هوشمند می شود


مدیر عامل پُست کشور به نصب تابلوهای متعدد بر درب منازل مردم اشاره کرد و گفت: گاهی تعدد این تابلوها، درب منازل را به تابلو اعلانات شبیه می کند و معتقدم باید این تابلوها تجمیع شوند و امیدوارم با پلاک کوبی هوشمند این مشکل برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمود لیایی ظهر امروز با حضور در ساختمان شهرداری رشت و در دیدار با شهردار و رییس شورای این شهر با قدردانی از تعاملات مجموعه مدیریت شهری با پُست اظهار کرد: در برخی از کشورهای توسعه یافته پست بخشی از حوزه مدیریت شهری است.

  وی با بیان اینکه ما معتقدیم که شهروندان در کنار نیازهایی همچون آب و برق و غیره به خدمات پست نیز نیاز دارند، افزود: معتقدیم توجه به مقوله پست موجب توسعه یافتگی می شود و بسیاری از کشورهای توسعه یافته به نقش و استفاده مکرر از خدمات پُست اصرار دارند.

  به گفته مدیر عامل پُست کشور، شعار اصلی ما این است که باید خدمات را به حدی برسانیم که به جای مراجعه مردم به پُست، پُست بابت موضوعات مختلف به مردم مراجعه کند و این امر کاهش هزینه انتقال و همچنین رفع مشکلاتی همچون ترافیک را به همراه دارد.

  لیایی با اشاره به رونمایی از تمبر یادبود سردار شهید میرزا کوچک جنگلی بیان کرد: یکی از دلایل حضور در استان انجام این مهم بود و انتظار داریم در پایانه های مسافربری دفاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب منازل پلاک کوبی هوشمند می شود

درب منازل پلاک کوبی هوشمند می شود