مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-22سياسي

انتقاد شهردار اهواز از افزایش نظارت شورا بر عملکردش


شهردار اهواز گفته است در صورت کاهش اختیارات، بیشتر پروژه ها برای تصمیم گیری به شورا واگذار می شود که ممکن است زمان اجرا را طولانی تر سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طرح احیای اختیارات شورای شهر با هدف افزایش نظارت شورا بر عملکرد شهردار و ارائه شفافیت، چند روز پیش در صحن شورا به تصویب رسید.

اما شهردار کلانشهر اهواز، به این طرح واکنش نشان داده و اظهار کرده است که در صورت کاهش اختیارات، بیشتر پروژه ها برای تصمیم گیری به شورا واگذار می شود که ممکن است زمان اجرا را طولانی تر سازد.

این اظهارات امینی در حالی مطرح می شود که شهرداری باید با توجه به منابع موجود و وظایفی که به آن واگذار شده، برنامه های مناسبی را برای اجرای پروژه ها طراحی کند.

اختیارات بیشتر به تنهایی نمی توانند مشکلات اجرایی را حل کنند.

آیا در دو سال گذشته با داشتن اختیارات فراوان، شهردار توانسته است مشکلات شهری اهواز را کاهش دهد؟ درباره شفافیت در شهرداری، شهردار اهواز ادعا کرده است که در زمینه حقوق و دستمزد پرسنل، ورود و خروج نیروها، و جریان مالی شهرداری، شفافیت وجود دارد.

آیا این سطح از شفافیت کافی است آیا اطلاعات کامل و جامعی درباره هزینه ها، بودجه و عملکرد شهرداری در اختیار  رسانه ها و عموم مردم قرار می گیرد؟ تا به امروز که این اتفاق نیفتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار اهواز از افزایش نظارت شورا بر عملکردش

انتقاد شهردار اهواز از افزایش نظارت شورا بر عملکردش