مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-09سياسي

ضرورت تدوین برنامه های مبارزه با مواد مخدر در 120 هزار مدرسه


قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه 120 هزار مدرسه در کشور داریم، گفت: باید بتوانیم برنامه های مبارزه با مواد مخدر را در مدارس تدوین و اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، کاظمی قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، صبح امروز در نشست فصلی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که با عنوان نظام آموزشی و نقش آن در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد، راهبردها و راهکارها برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل شوراهای هماهنگی در استان ها و کمیته های ذیل این شوراها، ساماندهی معتادان متجاهر و فعالیت های های پیشگیری و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه از مهمترین برنامه هایی است که از سوی ستاد دنبال می شود.

وی افزود: یکی از اقدامات تحولی این بود که مجمع خیرین یاری گران زندگی در 20 استان ایجاد شده و انشالله در 12 استان دیگر راه اندازی خواهد شد.

باید از طرفیت های این مجمع بهره برداری کامل را برد.

وی با مهم خواندن موضوع یاری گران زندگی در روستاها و اجرای آن، عنوان کرد: این مساله مهم در روستاها به اجرا رسیده و برخی استانها توانسته اند اقدامات خوبی را اجرا کنند لذا دبیران شوراها باید اطلاع رسانی و آمارهایی از این که چه میزان کانون ها اجرا شده است را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه های مبارزه با مواد مخدر در 120 هزار مدرسه

ضرورت تدوین برنامه های مبارزه با مواد مخدر در 120 هزار مدرسه