موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-17بين الملل

آویخای ادرعی: 2 موشک ضدزره اندکی قبل از لبنان شلیک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از النشره، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید حمله با موشک ضد زره به مواضع صهیونیست ها از جنوب لبنان، - سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حملات با موشک ضدزره از جنوب لبنان به مواضع صهیونیست ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از النشره، آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید حمله با موشک ضد زره به مواضع صهیونیست ها از جنوب لبنان، بیان کرد: دو موشک ضد زره اندکی قبل از لبنان به نزدیکی شهرک یفتاح شلیک شده است.

وی همچنین از تیراندازی با سلاح سبک به سمت مواضع نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان هم خبر داد.

آویخای ادرعی در ادامه اعلام کرد که ارتش این رژیم حملات توپخانه به مواضع حزب الله انجام داده و تانک های این رژیم هم چندین گلوله شلیک کرده اند.

این درحالی است که خبرنگار روسیاالیوم گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق رمیش وعلما الشعب و عیتا الشعب را در واکنش به حملات از جنوب لبنان، گلوله باران کرده است.

همزمان بالگرد های رژیم صهیونیستی هم بر فراز روستا های مرزی به پرواز درآمدند.

این درحالی است که پیش از آن ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اندکی قبل موشک ضدزره به سمت مواضع این رژیم در مرز با لبنان شلیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آویخای ادرعی: 2 موشک ضدزره اندکی قبل از لبنان شلیک شد

آویخای ادرعی: 2 موشک ضدزره اندکی قبل از لبنان شلیک شد