مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 06:302023-10-07پزشكي

لزوم بررسی سموم کشاورزی و اصلاحات ژنتیک در ایجاد سرطان


دبیر علمی نخستین همایش بین المللی سرطان گفت: سرطان معده بسیار در کشور شایع است که باید در زمینه سموم کشاورزی، آلاینده های محیطی و اصلاحات ژنتیکی در ایجاد سرطان ورود پیدا کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احسان زابلی شب گذشته نخستین همایش بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان به میزبانی این شهرستان اظهار کرد: سرطان بیماری سخت و مهلکی است و باتوجه به پیشرفت هایی که در حوزه های پیگیری و درمان سرطان انجام شد اهمیت این قضیه در دنیا مشهود است.

وی با اشاره به میزبانی سه روزه از نخستین همایش بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان، افزود: رویکردهای زیادی در این همایش علمی و پژوهشی دنبال می شود و در مهم ترین اقدام سعی داریم بتوانیم آگاهی و اطلاع رسانی جامعه را در زمینه پیشگیری و کنترل سرطان بیشتر کرده و حتی در تشخیص اولیه گام برداریم.

دبیر علمی نخستین همایش بین المللی رویکردهای نوین سبک زندگی، پیشگیری و درمان سرطان تصریح کرد: آنچه که هم اکنون برایمان بسیار مهم است این بوده که بتوانیم در مرحله اولیه بیماری سرطان را تشخیص دهیم و در مراحل بعد بتوانیم پیشگیری را در سطح اول گسترش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بررسی سموم کشاورزی و اصلاحات ژنتیک در ایجاد سرطان

لزوم بررسی سموم کشاورزی و اصلاحات ژنتیک در ایجاد سرطان