مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-25اقتصادي

مرغ های درشت و سنگین نخرید


معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظارت مستمر سازمان دامپزشکی کشور موجب شده است سلامت لاشه های مرغ عرضه شده به بازار تضمین شده باشد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظارت مستمر سازمان دامپزشکی کشور موجب شده است سلامت لاشه های مرغ عرضه شده به بازار تضمین شده باشد، گفت: مصرف کنندگان از خرید مرغ های درشت و سنگین خودداری کنند.

حسین صالحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هورمونی بودن گوشت مرغ و توهم مصرف هورمون یکی از متداولترین دغدغه های تغدیه ای مصرف کنندگان است و افراد می خواهند بدانند که گوشت مرغی که مصرف می کنند سالم است یا خیر.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی افزود: در گذشته برخی ادعا می کردند که پوست مرغ دور ریخته شود زیرا مواد هورمونی در پوست تجمع می کند و یا عامل اصلی رویش موهای زائد است، از طرفی برخی پزشکان و مدعیان طب سنتی به بیمارشان توصیه می کنند به دلیل استفاده از هورمون در فرآیند تولید گوشت مرغ، از مصرف آن پرهیز کرده یا اندامی از مرغ که هورمون به آن تزریق شده دور ریخته شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به اینکه یکی از دلایل پراکندگی شایعه مصرف هورمون در مرغ ها رشد سریع در یک بازه زمانی کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ های درشت و سنگین نخرید

مرغ های درشت و سنگین نخرید