مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-02سياسي

هزینه کرد 13.3 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات خراسان جنوبی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: طی یک سال گذشته 13 میلیارد و 351 میلیون تومان از محل موقوفات با نیات مذهبی، خیریه، اجتماعی، مدارس علوم دینی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز در نشست خبری ضمن تبریک هفته وقف اظهار داشت: امروز در طبس همایش بزرگ یاوان وقف با همکاری هیات امنای امامزاده طبس به مناسبت هفته وقف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری چهار همایش شهرستانی نیز در طول هفته وقف در شهرستان های بیرجند، قاین، نهبندان و فردوس نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اضافه کرد: برپایی 32 ایستگاه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه و مصلی های نماز جمعه استان، برگزاری 38 نشست تخصصی وقف با علماء، اصناف، بازاریان و نخبگان دانشگاهی به منظور تبیین فرهنگ وقف، افتتاح پنج پروژه و غیره از دیگر برنامه های هفته وقف در استان است.

بخشی پور به پروژ های هفته وقف اشاره کرد و گفت: از این تعداد سه پروژه شامل یک واحد اداری تجاری به مساحت 272 مترمربع و اعتبار دو میلیارد تومان در بیرجند، افتتاح سوله ای در بیرجند مربوط به موقوفه آب لوله با مساحت 1800 متر و اعتبار 6 میلیارد تومان، افتتاخ زائراسراها در بیرجند، گازکشی امامزاده سید حسین نهبندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 13.3 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات خراسان جنوبی

هزینه کرد 13.3 میلیارد تومان از محل درآمد موقوفات خراسان جنوبی