مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-18سياسي

ابراز همدردی هنرمندان جبهه مقاومت با ملت فلسطین


جمعی از هنرمندان جبهه مقاومت همسو با بنیاد روایت فتح ضمن محکومیت جنایات صهیونیست ها با ملت فلسطین ابراز همدردی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس جمعی از هنرمندان و مدیران فعال عرصه سینما، تئاتر، مستند، عکس، هنرهای تجسمی و ادبیات پایداری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه بنیاد فرهنگی روایت فتح را امضا کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است: بِسمِ اللهِ القاصِمِ الجَبّارین وَ مُدرِکِ الهارِبین بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ به کدامین گناه کشته شدند؟ بار دیگر دست قساوت نوادگان قابیل در خون زنان و کودکان و بیماران و مجروحان بی پناه غزه فرو رفت و لبخند شیطانی و رضایت بر چهره منحوس سردمداران زر و زور و تزویر صهیونیسم سفاک نشست.

این فاجعه دردناک که از غیض حماسه طوفان الاقصی سلحشوران فلسطینی و فرو ریختن هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی رخ داد، آزمونی است برای مرزبندی و تعیین دیگرباره باورمندان جبهه حق که ندای کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا را از گلوی مبارک امیر مؤمنان، علیه السلام شنیده اند و در صف متحد و منسجم ملت های مسلمان، کابوس آن درندگان کودک کش شوند.

ما هنرمندان جبهه مقاومت ضمن اظهار انزجار شدید خود از جنایات غاصبان صهیونیست، کشتار فجیع مجروحان بی پناه و مردم بی دفاع غزه را محکوم نموده و روشن و رسا اعلام می داریم که یار و کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز همدردی هنرمندان جبهه مقاومت با ملت فلسطین

ابراز همدردی هنرمندان جبهه مقاومت با ملت فلسطین