مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:452023-09-30اقتصادي

امضای 3 تفاهمنامه رفع محرومیت در آذربایجان شرقی


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از امضای سه تفاهمنامه همکاری در حوزه های کشاورزی، منابع طبیعی و آب روستایی با هدف محرومیت زدایی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از امضای سه تفاهمنامه همکاری در حوزه های کشاورزی، منابع طبیعی و آب روستایی با هدف محرومیت زدایی خبر داد.

حیدر فتح زاده در گفت گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این جلسه تفاهم های مهمی در زمینه های کشاورزی، سلامت، آموزش، راه، مسکن و آب بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شد.

وی افزود: مدت اجرای این تفاهم ها سه ساله و محل اجرای طرح ها مناطق توسعه نیافته استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این تفاهم نامه ها، رفع محرومیت در حوزه های آب روستایی، تامین زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و تامین مسکن برای افراد فاقد مسکن و به خصوص در حوزه های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، فتح زاده گفت: اکنون طرح جهادی آبرسانی به روستاهای استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجرا است و به گفته استاندار آذربایجان شرقی 85 درصد پیشرفت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 3 تفاهمنامه رفع محرومیت در آذربایجان شرقی

امضای 3 تفاهمنامه رفع محرومیت در آذربایجان شرقی