مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-21اقتصادي

مصوبه کمیسیون تلفیق برای توسعه صنعت ریلی


یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم با اشاره به اهمیت توسعه صنعت ریلی کشور گفت: تقویت زیرساخت های ریلی باعث کاهش هزینه های کشور در بخش حمل و نقل و انرژی می شود که با توجه به اهمیت این موضوع کمیسیون تلفیق مصوبه ای در این زمینه داشت.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم با اشاره به اهمیت توسعه صنعت ریلی کشور گفت: تقویت زیرساخت های ریلی باعث کاهش هزینه های کشور در بخش حمل و نقل و انرژی می شود که با توجه به اهمیت این موضوع کمیسیون تلفیق مصوبه ای در این زمینه داشت.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر اختصاص یک درصد از درآمدهای نفتی به صنعت ریلی گفت: کریدور ریلی ایران دارای جایگاه مهمی برای همسایگانش است که علت آن به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک ایران بر می گردد.

وی با اشاره به عضویت ایران در شانگهای و بریکس و اهمیت کریدورهای ایران گفت: با توجه به کمتر بودن هزینه کریدور ریلی نسبت به کریدور زمینی، کمیسیون تلفیق در مصوبه ای یک درصد از منابع نفتی را برای توسعه صنعت ریلی اختصاص داد چون تقویت زیرساخت های ریلی باعث کاهش هزینه های کشور در بخش حمل و نقل و انرژی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کمیسیون تلفیق برای توسعه صنعت ریلی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای توسعه صنعت ریلی