مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-04فرهنگي

تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما / «مادرم ایران را می سازم»


پوران درخشنده که این روزها علاوه بر انتظار برای گرفتن پروانه ساخت، مشغول نوشتن رمانی از زندگی مادرش است؛ بر ایجاد یک ساعت درسی به نام سینما برای دانش آموزان در مدارس تاکید دارد و آن را اقدامی مهم برای آینده سازان کشور می داند.

- تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما / مادرم ایران را می سازم پوران درخشنده که این روزها علاوه بر انتظار برای گرفتن پروانه ساخت، مشغول نوشتن رمانی از زندگی مادرش است؛ بر ایجاد یک ساعت درسی به نام سینما برای دانش آموزان در مدارس تاکید دارد و آن را اقدامی مهم برای آینده سازان کشور می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفت سال از ساخت زیر سقف دودی ، آخرین فیلم پوران درخشنده می گذرد و مدت هاست که خبری از او نیست.

این کارگردان در چند سال گذشته در تدارک ساخت فیلمی با نام هیس پسرها فریاد نمی زنند بود که فیلمنامه آن را پس از تحقیقات زیاد میدانی، کارشناسی و کتابخانه ای نوشت و سال 1396 به وزارت ارشاد تحویل داد و یک سال بعد هم مجوز ساخت آن را گرفت.

اما مقدمات ساخت فیلم فراهم نشد و شیوع کرونا هم تولیدات سینمایی زیادی را به تعویق انداخت.

درخشنده در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه این روزها چه می کند و آیا ساخت فیلمش را رها کرده است، توضیح داد: اصلا قصد رها کردن این فیلمنامه را ندارم یعنی دلیلی وجود ندارد که آن را کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما / «مادرم ایران را می سازم»

تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما / «مادرم ایران را می سازم»