مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-30اقتصادي

تکمیل زائرسرای ایلامیان به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد


پیمانکار زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس گفت: در حال حاضر زائرسرای ایلامیان برای تکمیل و راه اندازی به مبلغ حدود 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

- حسین نوروزنیا پیمانکار زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس، ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرحله اول این پروژه در سال 95 با مبلغ 508 میلیون تومان به پیمانکار غیر بومی واگذار شد و مرحله دوم با روی کار آمدن هیات مدیره جدید  در سال 97 با مبلغ هر متر بنا 506 تومان و در سال 98 به صورت 100 درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سفت کاری انجام شد که سال 98 پروژه متوقف شد و تیرماه امسال مرحله سوم این پروژه شروع شده که پیشرفت تقریبی آن 68 درصد است.

  وی افزود: این زائر سرا در 64 واحد، یک باب حسینیه، رستوران، نمازخانه، آشپزخانه، سردخانه، با ظرفیت پذیرش 264 نفر در واحدها، 86 نفر در حسینیه که مجموعا ظرفیت پذیرش این زائر سرا 350 نفر در هر دوره می باشد.

پیمانکار زائر سرای ایلامیان یادآور شد: سیستم سرمایشی و گرمایشی این زائرسرا به صورت موتورخانه ای مرکزی با سیستم چیلر و برج خنک کننده است.

   وی با اشاره به اینکه تکمیل زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت مردم در تامین بودجه این پرژه برای راه اندازی است، یادآور شد: در حال حاضر زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس برای تکمیل و راه اندازی به مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زائرسرای ایلامیان به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

تکمیل زائرسرای ایلامیان به 30 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد