مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-28سياسي

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند


معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه های سیاسی باید برای آبادانی استان متحد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی امروز در نشست با مسئولان دانشکده فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این روزها بیانگر دوران با افتخاری است که برای جوانان از آن به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت یاد می کنیم، چفیه ای که امروز بر دوش ماست یک نماد است که سال هاست از دوش حضرت آقا برداشته نشده و همچنان هست و یک پیام دارد و صرفا یک تکه پارچه نیست، نمایانگر اهمیت و غیرت و جوانمردی برادران و خواهران مان برای سربلندی ایران اسلامی ست.

معاون سیاسی اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: هر کدام از ما در هر جایگاهی که هستیم باید به وظایف خود به خوبی عمل کنیم که این خود گام مهمی برای آبادانی استان است.

این مسئول بیان کرد: اینکه چرا بخشی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 81 اجرایی نشده است و مورد بی توجهی قرار گرفته علت هایی دارد که حتماً باید به صورت تخصصی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلاف و دو قطبی از اهداف دشمن است، ادامه داد: طی سالهای گذشته سه کلید واژه قومیت، مذهب و جنسیت که حضرت آقا فرمودند در دستور کار اتاق های بحران سرویس های جاسوسی به ویژه سیا در استان قرار گرفت، که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند

مردم و مسئولان فارغ از اختلاف سلیقه ها برای آبادانی سیستان و بلوچستان تلاش کنند