مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-10اقتصادي

هرمزگان 120 میلیون تن ذخیره قطعی سنگ آهن دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یکی از ظرفیت های استان هرمزگان را وجود معادن سنگ آهن با ذخایر قطعی 120 میلیون تن و وجود ذخایر زمین شناسی با حجم 800 میلیون تن اعلام کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یکی از ظرفیت های استان هرمزگان را وجود معادن سنگ آهن با ذخایر قطعی 120 میلیون تن و وجود ذخایر زمین شناسی با حجم 800 میلیون تن اعلام کرد.

خلیل قاسمی بعد از ظهر امروز (هجدهم مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 55 میلیون تن هدف گذاری فولاد، 10 میلیون تن آن مختص استان هرمزگان است که با پتانسیل های موجود در استان هرمزگان و تعریف شهر فولاد نوین به بیش از هدف گذاری تعیین شده خواهیم رسید.

قاسمی یکی از ظرفیت های استان هرمزگان را وجود معادن سنگ آهن با ذخایر قطعی 120 میلیون تن و وجود ذخایر زمین شناسی با حجم 800 میلیون تن اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان در سال های اخیر به تکمیل زنجیره نگاه ویژه ای داشته ایم به نحوی که اکنون شرکت های فولادی مستقر در استان هرمزگان با ورود به معادن سنگ آهن از ابتدای استخراج تا انتهای چرخه تولیدی را دنبال می کنند.

قاسمی، دو هدف رسیدن به 10 میلیون تن فولاد و تکمیل زنجیره های تولید با کمک معادنی که اکتشاف شده است را مهم ترین اهداف سازمانی برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان 120 میلیون تن ذخیره قطعی سنگ آهن دارد

هرمزگان 120 میلیون تن ذخیره قطعی سنگ آهن دارد