مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 00:302023-10-16سياسي

آیت الله اراکی: حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بر اساس روایات حضرت عیسی(ع) همراه با امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و پیروان خود را دعوت می کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی امشب در یادواره شهدای مظلوم غزه که به همت مدرسه علمیه امام زین العابدین(ع) در آستان مقدس امامزاده شاه جمال(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ایام مقاومت فلسطین در راه خدا ایام بزرگی و از مصادیق ایام الله است.

عضو شورای عالی حوزه های با اشاره به اینکه مردان این میدان مردان الهی هستند، مطرح کرد: این افراد تمام خود را فدای خدا می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در قرآن کریم از جریان نفاق یاد شده است، عنوان کرد: خداوند در این آیات می فرماید که جریان نفاق همواره با شما همراه خواهد بود و اگر شما با ایمان و متحد باشید می توانید بر آن ها پیروز شوید.

وی با اشاره به اینکه تمام زندگی پیامبر اکرم(ص) سنت و حکمت است، خاطرنشان کرد: یکی از این سنت ها و حکمت ها درخصوص اسراء است.

آیت الله اراکی با بیان اینکه در روایات آمده است که حضرت عیسی(ع) همراه با امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد و پیروان خود را دعوت می کند، خاطرنشان کرد: این اقدام از مسجد الاقصی آغاز خواهد شد و مسجد الاقصی محل اعلام و آغاز حکومت مهدوی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اراکی: حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد

آیت الله اراکی: حکومت مهدوی از مسجدالاقصی آغاز خواهد شد