مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:302023-09-25سياسي

آغاز کوچ پاییزه عشایر فارس از 15 آبان ماه


سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از آغاز کوچ پاییزه عشایر این استان از 15 آبان ماه به منظور جلوگیری از بهره برداری و تخریب مراتع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در راستای جلوگیری از بهره برداری و تخریب مراتع، کوچ پاییزه عشایر از 15 آبان ماه امسال آغاز می شود.

حجت اله مرادی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از حرکت کوچ پاییزه به مراتع قشلاقی استان خبر داد وگفت: ورود دام به مراتع قشلاقی، قبل از پانزدهم آبان ماه ممنوع است.

وی افزود: ورود هرگونه دام به مراتع استان از تاریخ 15 آبان 1402 تعیین شده است لذا آندسته از مرتعداران و دامداران ساکن در مراتع ییلاقی استان که قصد عبور دام از این مراتع را دارند می بایست در زمان جابجایی دام تقویم زمان بندی کوچ را رعایت واز ورود زود هنگام دام به مراتع قشلاقی قبل از موعد مقرر خودداری کنند.

مرادی تصریح کرد: با توجه به لزوم تمدید سالانه پروانه چرا مرتعداران کوچنده در هنگام جابجایی دام پروانه چرای معتبر(تمدید شده) یا قرار داد طرح مرتعداری مرتع قشلاقی را به همراه داشته باشند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس از شرکت های باربری خواست از صدور بارنامه به مقصد استان های فارس و بوشهر تا قبل از تاریخ 13 آبان 1402 بدون مجوز حمل اداره منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کوچ پاییزه عشایر فارس از 15 آبان ماه

آغاز کوچ پاییزه عشایر فارس از 15 آبان ماه