مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-01فرهنگي

بازدید هنرمندان چین و تاجیکستان از جلوه های فرهنگی گلستان


گروه هنرمندان کشورهای چین و تاجیکستان که برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره بین الملی نمایش های آیین و سنتی به کشورمان و استان گلستان آمده اند، - ایسنا/گلستان گروه هنرمندان کشورهای چین و تاجیکستان که برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره بین الملی نمایش های آیین و سنتی به کشورمان و استان گلستان آمده اند، از جلوه های تاریخی، فرهنگی و اساطیری ایران زمین در گرگان بازدید کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ظهر امروز یک شنبه 9 مهرماه 1402 در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای گروه های خارجی حاضر در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیین و سنتی از عصر امروز خبر داد و اظهار کرد: دو گروه نمایشی از کشورهای چین و تاجیکستان برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کرده اند که صبح روز شنبه 8 مهرماه وارد کشور و استان گلستان شدند.

محمد رعیت با بیان اینکه نخستین اجرای تیم های خارجی با اجرای گروه چین آغاز خواهد شد، ادامه داد: ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز و 20 و 30 دقیقه نمایش shaoxing opera) Yoe opera) از کشور چین در سالن اصلی فخرالدین اسعد گرگانی به روی صحنه می رود.

وی از اجرای گروه تاجیکستان در عصر روز دوشنبه 10 مهرماه خبر داد و گفت: اجرای Tobibi parron (Flying Doctor) از کشور تاجیکستان در ساعت 16 و 30 دقیقه و 20 و 30 دقیقه، حسن ختام اجراهای نمایش در سالن اصلی تالار فخرالدین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هنرمندان چین و تاجیکستان از جلوه های فرهنگی گلستان

بازدید هنرمندان چین و تاجیکستان از جلوه های فرهنگی گلستان