مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-16سياسي

هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه و فرهنگ سازی جهت افزایش سرانه مطالعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، امیر رجبی عصر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته کتاب و کتابخوانی در استان اردبیل که در سالن جلسات ارشاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه و فرهنگ سازی جهت افزایش سرانه مطالعه است و دستگاه های فرهنگی  باید با هم افزایی باعث رشد و بالندگی در این حوزه شوند.

وی افزود: برای غنای برنامه های هفته کتاب در استان نیازمند همکاری و هم فکری تمام دستگاه های فرهنگی هستیم و برنامه های هفته فرهنگی کتاب امسال از 24 تا 30 آبان ماه با شعار آینده خواندنی است در استان برگزار می شود لذا با همدلی، همکاری و همفکری نهادها، ادارات و دستگاه های اجرایی باید بر غنای این هفته فرهنگی افزود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  به ظرفیت فضای مجازی و مطبوعات برای فرهنگ سازی ترویج مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می توان از ظرفیت کتابخانه ها و کانون های مساجد استان نیز در این راستا استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی است

هفته کتاب فرصت ایده آل برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی است