مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:112023-10-16سياسي

تمدن اسلامی از مسیر روایتگری رویدادهای تاریخی می گذرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مینو اصلانی ظهر امروز در اجلاسیه 479 شهیده زن لرستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یکی از وظایف ما زنان روایتگری اتفاقات و رخدادهای تاریخ ساز است، امروز ما و امروز راوی پیامدهایی باشیم که برای آیندگان افتخارآفرین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ در حال تحریف شدن است و قطعا با فاصله گرفتن بین نسل ها، آنچه جایگزین این فاصله خواهد شد، باعث سعادت ما نخواهد بود.

مسوول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شبکه های معاند قصد تطهیر رژیم شاهنشاهی با تحریف تاریخ را دارند، گفت: این تلاش شاید به این دلیل باشد که ما زنان نقش روایتگری خود را به خوبی انجام نداده ایم.

انصاری بیان داشت: امروز به عنوان یک زن وظیفه داریم آنچه سبب رشد و تعالی و سربلندی ایران اسلامی شده را روایت کنیم چرا که دنیا تلاش دارد این حافظه تاریخی را کمرنگ کند.

وی بر گفتمان سازی مسیر شهدا و روایت گری پیشرفت های ایران اسلامی تاکید و تصریح کرد: امروز باید روایت گر مظلومیت زنان و کودکان غزه باشیم.

مسوول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اگر می خواهیم تمدن اسلامی را بسازیم، این مهم در قالب روایت های ما ساخته خواهد شد، افزود: از این رو باید با توانایی تاریخ سازی خود این مهم را برای جهانیان محقق سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن اسلامی از مسیر روایتگری رویدادهای تاریخی می گذرد

تمدن اسلامی از مسیر روایتگری رویدادهای تاریخی می گذرد